poniedziałek, 29 stycznia 2018

Kabaret Smile



Hejka!
Dzisiaj ostatnie autografy z kategorii kabaret, a mianowicie autografy od członków - Kabaretu Smile


Kabaret Smile - polski kabaret powstały we wrześniu 2003 w Lublinie, reprezentujący różne rodzaje humoru, od dowcipu obyczajowego po parodię różnorakich stylów muzycznych. Członkowie kabaretu podkreślają, że ważny jest u nich żart sytuacyjny. W skład kabaretu wchodzą:
-Michał Kincel "Kinio"
-Andrzej Mierzejewski "Duffy"
-Paweł Szwajgier "Szfagier"


Autografy zdobyłem osobiście po spektaklu 19.01.2018
Oprócz autografów mam również zdjęcia z artystami

19 komentarzy:

  1. gratulację,super kabaret na żywo jeszcze lepsi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :D
      oczywiście, że super kabaret
      według mnie jeden z lepszych w Polsce

      Usuń
  2. Gratuluję! Trzymaj kciuki, żeby mnie się udało spotkać z moimi ulubionymi wariatami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. oczywiście, że super i na dodatek zdobyte w mój ulubiony sposób :D

      Usuń
  4. Gratulacje !
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    https://skok2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń